חפש בבלוג זה

לעשות כסף :

יום שלישי, 10 באוגוסט 2010

עספור כול הפרקים לצפייה ישירה



עספור צפייה ישירה - עספור כל הפרקים בצפייה מיידית - עספור לצפייה ישירה   

עספור צפייה ישירה בכל הפרקים המלאים

רשימת הפרקים לצפייה ישירה :
עספור פרק 1עספור פרק 2עספור פרק 3
עספור פרק 4עספור פרק 5עספור פרק 6
עספור פרק 7עספור פרק 8עספור פרק 9
עספור פרק 10עספור פרק 11עספור פרק 12
עספור פרק 13עספור פרק 14עספור פרק 15
עספור פרק 16עספור פרק 17עספור פרק 18
עספור פרק 19עספור פרק 20עספור פרק 21
עספור פרק 22עספור פרק 23עספור פרק 24
עספור פרק 25עספור פרק 26עספור פרק 27
עספור פרק 28עספור פרק 29עספור פרק 30
עספור פרק 31עספור פרק 32עספור פרק 33
עספור פרק 34עספור פרק 35עספור פרק 36
עספור פרק 37עספור פרק 38עספור פרק 39
עספור פרק 40עספור פרק 41עספור פרק 42
עספור פרק 43עספור פרק 44עספור פרק 45
עספור פרק 46עספור פרק 47עספור פרק 48
עספור פרק 49עספור פרק 50 - פרק אחרון 


עספור היא סדרת דרמה יומית חדשה בסגנון הבורר  - בסדרה משחקים:
שלום מיכאלשווילי, עוז זהבי, דן שפירא, אפרת דור, חנן סביון, גיא עמיר, דנה פרידר, אורי גבריאל, רובי שובל פורת, גילת אנקורי, עמוס תמם, נלי תגר, אביב אלוש, גבי עמרני, אור בן מלך, חנה רטינוב, גלוריה בס, אלינור קלוגר, פולי רשף, לואי נופי, נבו קמחי, קובי מחט, יגאל עדיקא, קובי מרציאנו, ארנון צדוק, אמנון וולף, פיני טבגר, אלון נוימן, אנדריאה שוורץ.
שמות אלה הם רק חלק קטן מצוות השחקנים המוכשר שהולך להדביק אותנו אל המסך מידי יום. עספור היא סדרה יומית בת 50 פרקים. יוצרי הסדרה הם גיא עמיר וחנן סביון שמשחקים גם הם בסדרה.
עלילת הסדרה עספור מתרחשת במזבלה בפאתי ירושלים שם מתגוררים מוטי אמויאל (שלום מיכאלשווילי) וחבריו שחיים שם בתוך אוטובוסים נטושים. העלילה מתחילה כאשר ללא שום התראה מוקדמת מתבקשים מוטי וחבריו לפנות את השטח שהוריש לו סבו ומרגע זה נאלצים החברים להילחם על מקומם.
עספור צפייה ישירה


עספור צפייה ישירה
עספור העונה הראשונה, שהחלה ב-7 במרץ 2010, מספרת את סיפורם של ארבעה גברים מירושלים הגרים באוטובוסים נטושים בחווה אותה הוריש למוטי סבו. מוטי, איציק, קצר וניוטון שמגלים יום אחד שעל השטח בו גרים ישנו חוב של 750,300. יוצאים הארבעה לחפש דרך לשלם את החוב אך בדרך נתקלים בלא מעט קשיים עד שעמית, עורך דין מצליח, מציע לקנות מהם את השטח ב- 100 אלף דולר לאחר שנודע לו כי השטח שווה מיליונים בגלל שמתכננים לבנות שם בנייני מגורים. רגע לפני חתימת החוזה בין מוטי לעמית, הגיע איציק חברו של מוטי ומספר לו על המידע. לאחר שנודע לו על ערך השטח, מוטי מנסה בכל דרך להשיג את סכום החוב - 750,300. ממשמרות על מונית שנגנבה מלקוח שהביא את המונית לטיפול במוסך בו איציק עובד עד להלבנת הון עם כרטיס הלוטו הזוכה של זוטא - זבולון חג'בי. הסדרה אספור מתארת את המסע בו מוטי ושלושת חבריו מחפשים את הדרך לחיים חדשים. אך לצערם הדרך לא פשוטה והם נתקלים בלא מעט בעיות שמפריעות להם בדרך - עספור כל הפרקים.


שחקני הסדרה עספור
שלום מיכאלשווילי בתפקיד מוטי אמויאל - ראש החבורה סבא שלו הוריש לו את החווה. הבן של ראובן ואח של סיוון. בטיול בהודו היה במערכת יחסים עם שיר והקשר מתחדש במהלך הסיפור.
עוז זהבי בתפקיד איציק בן סולי - רודף שמלות. הדון ז'ואן של החברה. בגלל עימות עם אביו ברח מהבית.
גיא עמיר בתפקיד רענן קצר - בן דוד של ניוטון, מתגורר בחווה עם מוטי, איציק וניוטון.
חנן סביון בתפקדי ניוטון - בן דוד של קצר אין לו בית ולכן גר בחווה עם מוטי ואיציק. ניוטון נוטה לחשוב לעומק אם כי לפעמים לא בצורה חכמה. בהמשך הסיפור מנהל רומן עם סטודנטית למחשבים בשם אורלי.
דנה פרידר בתפקיד יולי ברקאי – יולי היא חברה של שיר מהטיול בהודו. יולי חובבת גברים ובמהלך שיחה שהייתה לה עם איתי הורידה את התחתונים והזמינה אותו לסקס. מוטי חושב שיולי בחורה זולה.
גלוריה בס קופילביץ בתפקיד סיוון אמויאל - אחותו של מוטי. סיוון, בניגוד למוטי, מצליחה בלימודים ונחשבת לחכמה בבית. סיוון ניהלה רומן עם איציק שלא ידע כי היא אחותו של מוטי.
אפרת דור בתפקיד שיר אמבר - בת הזוג של עמית. שיר היא עורכת הדין בחברת פלד ביטוחים. בטיול בהודו היתה במערכת יחסים עם מוטי.
דן שפירא בתפקיד עמית פלד – בן הזוג של שיר שמנסה להגיע לעמדת הסמנכ"ל בחברת פלד ביטוחים החברה של אביו. אך לצערו אביו לא בוחר בו.
נתן זהבי בתפקיד שלמה - בעל המוסך "מוסך שלמה" בו עובד איציק.
נבו קמחי בתפקיד זבולון חג'בי "זוטא" או "זותא" – סובל מלקות נפשית כלשהי, ככל הנראה אוטיזם. דמויות אחרות מיחסות לו פיגור שכלי אך הוא הוכיח שלמרות הדיבור שלו ושפת הגוף שלו הוא מסוגל לחשוב ולהבין מה רוצים ממנו.
אביב אלוש בתפקיד קובי שרביט - עבריין רציני שעובד תחת סרגוסטי. קובי האחראי על שוק אפור והוא חבר טוב של איציק שנגרר מידיי פעם לשיתוף פעולה עם קובי.
עמוס תמם בתפקיד איתי – איתי הוא החבר הטוב ביותר של עמית. יש לו קשרים בשוק האפור וכך הוא אירגן לעמית את התקיפה על איציק שתקף אותו במסעדה.
אור בן מלך בתפקיד תבור - תיכוניסט שנדלק על סיוון האחות של מוטי. תבור גם הוא עובד עם קובי בשוק האפור.
אורי גבריאל בתפקיד ראובן אמויאל- אבא של מוטי וסיון.
יגאל עדיקא בתפקיד גורמזאנו - עשיר בעל רשת קיוסקים. הארבעה מנסים לבקש ממנו את הכסף אך בסוף זה לא מתקדם.
אוולין הגואל בתפקיד אביטל - דודה של ניוטון וקצר ממנה הם מנסים לקבל עזרה עם החוב.
פיני טבגר בתפקיד צוף נקדימון - חולה סופני עם המון כסף. כחלק מניסיונותיהם להשיג את הכסף מוטי התקרב אליו אך צוף חשד שהוא מעוניין בכסף שלו וניתק איתו קשר. צוף הוא הומו, חוזר בשאלה שניתק את הקשר עם אחיו בגלל היותו הומו.
אמנון וולף בתפקיד שעיה נקדימון - אחיו של צוף שניתק איתו קשר לאחר שתפס אותו עם חברו הטוב ביותר. שעיה לא ידע שאחיו חולה סופני ולאחר שמוטי יידע אותו וביקש ממנו לבקר אותו הוא בא לראותו.
גילת אנקורי בתפקיד אביגיל אמבר - אמא של שיר שבוחרת לנהל לביתה את החיים ועושה הכל כדי להחזיר אותה לעמית.
נלי תגר בתפקיד אורלי - סטודנטית למחשבים בגבעת רם שמנהלת רומן עם ניוטון עד שהוא מגלה כי הראשון שלה ונרתע מזה.
קובי מחט בתפקיד עודד – מונה להיות הסמנכ"ל של פלד ביטוחים במקום עמית. אביו של עמית בחר בעודד להיות הסמנכ"ל ובעקבות כך קיים מתח בין עודד לעמית.
קובי מרציאנו בתפקיד משטאווה – עובד עם תבור וקובי תחת סרגוסטי.
עספור לצפייה ישירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה